onsdag den 8. oktober 2008

Hej igen, igen

 

Nå!!! Nu begynder folk også at spørge efter et nyt indlæg, syntes ellers lige at jeg var så god, og tænkte at I måske trængte til en lille pause, efter det meget lange sidste gang.

 

Jeg er så småt ved at være ud af min midtvejs krise. Den er meget almindelig at få når man er væk i 6mdr. Inden vi tog afsted var vi til et møde hos vores udlandsvejleder, som fint tegnede en kurve på tavlen om hvordan de fleste har det, når de var væk fra familien og vennerne i et halvt år. 

Først er det hele meget overvældende og spændende, så kommer man til omkring 2 mdr. hvor der går hverdag i den, og der er meget langt hjem og lang tid tilbage.

Den kurve passer jeg så perfekt ind i. Men er så småt ved at kunne se lyset igen.

Vi er blevet bedere til at komme ud af byen i weekenden, så der sker lidt nyt hele tiden.

 

I sidste weekend tog vi til Moalboal som ligger 3 timer syd fra Cebu. Vi tog en lokal bus fredag efter arbejde, Helle, Julie og mig. Der var proppet i bussen med børn, tandløse, lugtende folk og 3 haner. De galede hele tiden, de skulle desværre først af efter 2 timer J

Det var en ok hyggelig tur, vi lavede ikke så meget. Læste og slappede af. Om lørdag var vi ude og vandre lidt i naturen hvor der var 3 store vandfald man kan gå op til. Vi badede i dem og hyggede os.

Næste weekend tager jeg med Jeppe, Kasper og måske Trine ud til et område jeg har hørt om, ca 1 time fra Cebu, hvor man kan klippeklatre, det bliver super fedt. Ved ikke om de andre har prøvet det før, men de var de eneste jeg kunne lokke med. 

 

Ellers går hverdagen derudaf med arbejde, som går godt her for tiden, træning som også er ved at være kørt godt ind med ca.3 gange om ugen med spinning og pump. Min fod driller desværre stadigvæk så jeg må vente lidt med at løbe. Prøvede ellers lidt i dag, håber jeg kan gå i morgen hi hi.

På arbejdet er de også blevet helt vilde, tro sister Ann har spist for mange kager, for hun snakkede hele tiden om, at alle skal gå på arbejde og cykle på en underlig ny ting de har fået. Jeg kom selvfølgelig med et smil på læben og min danske humor til at forslå at vi da bare kunne lave morgen gymnastik. Der gik ikke 5 min. før alle var involveret og sister Ann syntes det var en fantastisk ide, om jeg ikke lige kunne stå for det????? Og hvad siger man så!!!!! Øv jo, det kan jeg da godt. Ok så bliver der ellers bare råbt EXERCISE i morgen, ud over det hele. Sikke meget forberedelsestid jeg lige fik der. Den garvede gymnast gik lige hjem og brugte 15 min på et program og lidt musik til dagen efter. De var helt vilde og meget fjollede. Der var ca. 15 mennesker, jeg var meget imponeret.

De tonsede derudaf til Nik og Jay og Infernal. Jeg havde ca. forberedt 20 min, men efter 5 kunne jeg hurtigt se at det slet ikke ville gå. De var i så dårlig form, at jeg måtte justere det hele undervejs. Nå, men det var super fedt at de gad og de var helt ville med det. Så da vi var færdige sagde de bare exercise igen i morgen. HJÆLP!!!!! Nu skal vi gøre det hver dag, og tro mig det er meget varmt.

 

Helle tager til Singapore her på mandag med Julie og 2 andre, så nu er det min tur til at være alene hjemme. Glæder mig lidt, det er også godt at være alene på arbejdet, for så er man tvunget til at arbejde sammen med de andre.

Jeg gemmer min ferie til november hvor Martin eller Skov kommer. Er stadigvæk efter snart et år lidt i tvivl om hvad jeg skal kalde ham, det kommer også an på hvem jeg snakker med hi hi, men tror alle snart er med på, at det er min søde kæreste hjemmefra som jeg savner meget.

 

Nå, men nu vil jeg slutte for nu, ved godt jeg er meget bagud med billederne, men jeg har ikke noget net herhjemme og det tager meget lang tid at lægge dem ud. Skal nok prøve snart at følge lidt op på dem J

 

Knus fra jeres prinsesse.      

  

Hov glemte lige at sige, at nu er skiferien i uge 9 bestilt, så nu kan det kun gå for langsomt med at komme hjem. Godt at jeg har pakkede mit skitøj øverst, da jeg pakket hele min lejlighed ned.

    

Ingen kommentarer: